خدمات ما

واردات دستگاه تولید ماسک از چین

اشتراک گذاری:

واردات دستگاه ماسک از چین

حمل دستگاه تولید ماسک از چین به ایران

واردات دستگاه تولید ماسک از چین با توجه به ابعاد و استاندارد های مورد نیاز به تجربه و اشراف کامل نسبت به حمل این کالا نیاز دارد. معمولا این کالا دارای ابعاد خاصی است که حمل آن را برای بسیاری از شرکت های هواپیمایی دشوار میکند. این عدم آگاهی از شرایط منجر به خسارت های گاه جبران ناپذیری میشود. که هم در زمان ارسال و دریافت دستگاه و هم در هزینه حمل آن به خریداران محترم تحمیل میگردد.

ابعاد دستگاه های ماسک معمولا بالاتر از حد مجاز برای بارگیری است و این امر باعث میشود که از طرف شرکت حمل به شما پیشنهاد شود که نسبت به تغییر ابعاد دستگاه اقدام کنید.

واردات دستگاه تولید ماسک

واردات دستگاه تولید ماسک

دستگاه تولید ماسک 3 لایه

مشکلات واردات دستگاه تولید ماسک از چین در تغییر بسته بندی دستگاه زمانی نمود پیدا خواهد کرد که کالا به مقصد نهایی ارسال شود و شما قصد راه اندازی دستگاه را داشته باشید. با توجه به تنظیمات پیچیده دستگاه و عدم آشنایی با نصب صحیح دستگاه در ایران با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد.

حال باید چه کرد؟

شرکت چینیران با تجربه به دست آمده در سالهای گذشته و تخصص کامل در خصوص حمل ماشین آلات از چین میتواند بهترین نوع بسته بندی را برای کالای شما پیشنهاد دهد و کالای شما را با بهترین قیمت حمل از کشور چین به ایران به صورت هوایی در کمترین زمان حمل کند.

>>>>> بهترین نرخ سال ترخیص کالا از چین و هزینه حمل از چین با چینیران

 

 

واردات دستگاه تولید ماسک 3 لایه از چین

واردات دستگاه تولید ماسک 3 لایه از چین

تفاوت حمل در کجاست؟

اگر تا کنون در خصوص حمل هوایی ماشین آلات تجربه داشته باشید میتوانید تصور کنید تفاوت در کجاست. تفاوت در واقع در انتخاب فرودگاه و ایرلاین است. زیرا کالا قرار باید از طریق آن حمل شود.

برای مثال تمامی هواپیماهای خط پروازی تهران شرکت ماهان به مقصد پکن از نوع ایرباس 320 استاندارد بوده و نهایت ارتفاع مجاز برای بارگیری در این نوع 1.6 متر است. در صورتی که در هواپیمای خط تهران گوانگجو هواپیمایی ماهان ایرباس 340-800 بوده که امکان بارگیری را تا 1.8 متر فراهم میکند.

با کارشناسان ما با شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس گرفته و نیاز خود را اعلام فرمائید تا در کمترین زمان ممکن امکان سنجی و قیمت تمام شده حمل و ترخیص دستگاه تولید ماسک از چین را به اطلاع شما برسانیم.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟