خدمات ما

حمل دریایی از چین به ایران

اشتراک گذاری:

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران و امارات

حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است.

چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان، انبوهی از کالاها و کالای صادراتی دارد که نیاز به حمل و نقل بین‌المللی دارند. حمل و نقل دریایی، با مزایای خود، روشی محبوب برای انتقال کالاها به سراسر جهان است.

در این مقاله، به بررسی نقش حمل دریایی از چین در تجارت جهانی، مزایا و چالش‌های آن، و نیز آینده حمل و نقل دریایی از این کشور می‌پردازیم.

امکان استعلام هزینه حمل دریایی از چین به ایران و امارات در کمترین زمان و با بهترین قیمت، از دیگر خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران در زمینه واردات از چین می باشد.

بر خلاف دیگر شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل، چینیران به صورت تخصصی در زمینه حمل کالا، بسته بندی کالا، انبارداری و ترخیص کالا از چین به ایران فعالیت دارد؛ و این امر باعث گردیده تا انجام فرایند حمل شما به صورت کاملا حرفه ای صورت پذیرد.

برای استعلام هزینه حمل دریایی از چین به ایران و امارات فقط کافی است با کارشناسان  مجموعه ما در ارتباط باشید و در خصوص قیمت حمل دریایی از چین به ایران و هزینه آن به صورت خرده بار، قیمت حمل به صورت کانتینری و  ترخیص کالا از چین مطلع شوید.

تماس با کارشناسان ما برای استعلام هزینه حمل

حمل دریایی از چین به ایران

تماس با کارشناسان ما برای استعلام هزینه حمل

عوامل موثر بر هزینه حمل دریایی از چین

هزینه حمل دریایی از چین به ایران به عوامل گوناگونی نیاز دارد ، در ادامه با ما همراه باشید تا آن موارد را مرور کنیم.

  1. نرخ باربری
  2. ماهیت کالایی که میخواهید آن را ارسال کنید.
  3. اگر بار شما نیاز به کانتینر های high cube ، heavy duty ، high cube ، داشته باشد هزینه آن متفاوت خواهد بود. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با هزینه حمل دریایی از چین به ایران را دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 02162999697

تماس با کارشناسان چینیران

حمل دریایی از چین به ایران

چگونه هزینه حمل دریایی از چین به ایران را کاهش دهیم؟

حمل دریایی ارزان از چین به ایران در شرایط ارزی کنونی کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است.

با توجه به افزایش بی سابقه قیمت ارز در کشور و مشکلات عدیده در خصوص واردات کالا، قیمت کارگو از چین بیشتر از مورد توجه است. حال چگونه میتوان قیمت حمل دریایی از چین کالای خود را کاهش دهیم؟

کاهش هزینه حمل دریایی از چین به ایران به چند پارامتر بستگی دارد و به شرح زیر است:

تماس با کارشناس حمل و نقل

هزینه حمل دریایی از چین به ایران

1- انتخاب بندر مناسب در مبدا حمل دریایی از چین به ایران

انتخاب بندر مناسب نقس بسیار مهمی در هزینه های پرداختی حمل دریایی از چین شما شامل حمل داخلی و هزینه های بندری ایفا میکند.

انتخاب بهترین و نزدیکترین بندر نسبت به کارخانه تولید کننده محصول شما میتواند تا 20% از هزینه های حمل شما را کاهش دهد. البته در شرایط خاص نیز امکان انتخاب بندری با فاصله بیشتر نسبت به کارخانه صورت میگیرد که دلایل آن شامل موارد زیر است:

  • قیمت پیشنهادی بهتر برای حمل از آن بندر
  • عدم امکان ارسال کالا به ایران از بندر مورد نظر
  • زمان حرکت کشتی و فاصله کمتر بندر مورد نظر تا بندر مقصد

حمل دریایی از چین

2- انتخاب بندر مناسب در مقصد برای حمل دریایی از چین به ایران

انتخاب بندر مناسب در مقصد نیز بسیار مهم است. با انتخاب بهترین بندر شما در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید کرد. برای مثال تمام کشتی های کانتینر بر در ابتدا در بندر شهید رجایی در بندرعباس پهلو میگیرند و سپس کانتینر ها از بندر شهید رجایی به کلیه بنادر دیگر در ایران ترانشیپ می‌شوند. با توجه به این موضوع همیشه بهترین نرخ برای حمل کالا به صورت کانتینر برای بندر شهید رجایی است.

حمل دریایی از چین به ایران

3- انتخاب بهترین شرکت کشتیرانی برای حمل دریایی از چین به ایران

انتخاب بهترین شرکت کشتیرانی در قیمت حمل تا 50% تاثیر گذار است. در سالهای نچندان دور که قیمت مصوب برای حمل کانتینر از چین به ایران برابر 900 دلار بود میتوانستید با در نظر گرفتن شرکت کشتیرانی مناسب تری هزینه حمل با کشتی از چین به ایران را تا 500 دلار تقلیل دهید.

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین

4- محاسبه دموراژ احتمالی و هزینه آن

دموراژ یا هزینه دیر کرد کانتینر نیز جزو مواردی است که معمولا به آن توجه نمیشود. ولی با بالا رفتن تعرفه دیرکرد کانتینر و افزایش قیمت دلار توجه به آن در هزینه های شما بسیار مهم است.

برای مثال دموراژ کانتینر در شرکت های خارجی به صورت دلاری اعلام میشود. و برای کشتیرانی جمهوری اسلامی به صورت ریالی دریافت میگردد. در نظر گرفتن فری تایم (free time) هر شرکت کشتیرانی برای پرداخت دموراژ بهترین راه برای محاسبه و انتخاب بهترین گزینه است.

حمل بار دریایی از چین به ایران

حمل بار دریایی از چین به ایران

بیشتر بخوانید : خرید از چین

هزینه حمل دریایی از چین

اطلاعات مورد نیاز برای استعلام نرخ حمل دریایی از چین به ایران

برای اینکه بتوانید استعلام نرخ حمل دریایی دقیق تر در زمان کوتاه تری داشته باشید بهتر است این اطلاعات را پیش از، استعلام نرخ حمل دریایی از چین به ایران از فروشنده کالا و یا تامین کننده خود دریافت کنید.

  • 1- زمان حدودی تحویل کالا برای حمل دریایی از چین به ایران
  • 2- آدرس دقیق کارخانه و یا فروشنده کالا
  • 3- مقصد نهایی و محل تحویل کالا
  • 4- فرمت خرید کالای در چین (EXW,FCA,FOB,CIF)
  • 5- حجم و وزن کالا

حمل دریایی از چین به ایران

1- زمان حدودی تحویل کالا برای حمل دریایی از چین

زمان تحویل کالا شما در چین یکی از مهمترین پارامتر های رزرو کانتینر است. با توجه به برنامه حرکت کشتی از چین و زمان مورد نیاز برای بارگیری و حمل، از انبار فروشنده تا بندر، اطلاع از زمان تحویل کالا، باعث ارائه قیمت حمل مناسب تر و دقیق تر به شما دارد.

در نظر داشته باشید که اگر زمان تحویل کالای شما و زمان حرکت کشتی به طور دقیق محاسبه نگردد، باعث از دست دادن رزرو مورد نظر و افزایش قیمت حمل کالا را در بر خواهد داشت. پس باید در نظر داشته باشیم تا با انتخاب زمان صحیح و حساب شده نسبت به فرایند اقدام نماییم.

حمل دریایی از چین به ایران

2- آدرس دقیق کارخانه و یا فروشنده کالا

آدرس دقیق کارخانه در محاسبه هزینه حمل دریایی از چین به ایران

و انتخاب بهترین و نزدیک ترین بندر بسیار موثر است. در نظر داشته باشید که انتخاب بندر مناسب در مبداء، تا حد زیادی باعث کاهش هزینه حمل و کرایه کانتینر شما میشود.

برای مثال بندر اعلامی توسط فروشنده، نسبت به بنادر دیگر دارای کرایه بیشتر و یا هزینه حمل داخلی بیشتر باشد.

در این زمان با بررسی چندین بندر که در نزدیکی محل کارخانه فروشنده و یا انبار آنها باشد میتوان به قیمتی بهتر دست یافت.

حمل دریایی از چین

3- مقصد نهایی و محل تحویل کالا

برای استعلام هزینه حمل دریایی از چین به ایران باید در نظر داشته باشیم که مقصد نهایی کالا شما به کدام بندر است. به عنوان مثال برای کرایه کانتینر از چین به ایران، مقصد تمامی کشتی های کانتینر بر بندر شهید رجایی در بندرعباس است.

اگر شما قصد ارسال کالا را به بندر بوشهر و یا خرمشهر داشته باشید کالای شما ابتدا به مقصد بندرعباس حمل و سپس توسط کشتی های کوچک کانتینر بری که فیدر نام گذاری شده اند به بندر مقصد نهایی ارسال میگردند.

همچنین در خصوص حمل دریایی به امارات نیز این تفاوت وجود دارد و محموله شما بسته به نوع کالا و برند آن امکان ارسال به بندر جبل علی و یا شارجه، میتواند مقصد متفاوتی داشته باشد.

4- فرمت خرید کالا در چین (EXW, FCA, FOB)

فرمت خرید کالا در چین

حمل بار دریایی از چین به ایران

فرمت خرید کالا و یا اینکوترمز خرید کالا یکی از مهمترین های این موارد است به شکلی که تا 25% امکان افزایش و یا کاهش هزینه حمل بار دریایی از چین به ایران را در پی خواهد داشت. در ادامه به برسی اجمالی این ترمز های حمل و نقل دریایی خواهیم پرداخت.

EXW

در این روش فروشنده کالا تنها وظیفه بارگیری را بر عهده دارد و تمام هزینه های حمل داخلی در چین و هزینه اسناد صادراتی و گمرکی چین بر عهده خریدار است. این روش بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار میگیرد، که فروشنده مبلغ پیشنهادی که برای انجام فرایند گمرکی به خریدار ارائه میکند بیشتر از حد معمول باشد و یا کالای فروخته شده دارای ممنوعیت بای صادراتبه کشور مقصد باشد.

برای مثال با توجه به تحریم های ایالات متحده آمریکا، در بسیاری از موارد شرکت به دلیل ترس از تحریم کالای خود را به صورت EXW به خریداران ایرانی ارائه میکنند تا در اسناد صادراتی آنها اسمی از ایران برده نشود.

حمل دریایی از چین

FCA

در این روش خرید کالا فروشنده برای هزینه حمل دریایی از چین به ایران کالای داخلی را از انبار خود تا بندر و یا انبار شرکت حمل بر عهده میگیرد. این روش در مواردی که قصد خرید کالا از چند فروشنده را دارید بسیار پر کاربرد است.

حمل دریایی از چین

بدین ترتیب که شما فروشنده اصلی خود را که بیشترین میزان خرید شما را شامل میشود به عنوان مقصد ارسال کالا خود به دیگر فروشندگان معرفی میکنید و بدون هیچ هزینه ای کالای شما به انبار فروشنده اصلی انتقال پیدا میکند و سپس اقدام به ارسال کالا تجمیع شده به بندر برای حمل دریایی میکنید. با این روش شما تا حد زیادی در هزینه حمل دریایی و پرداختی های خود صرفه جویی خواهید کرد.

حمل دریایی از چین

FOB

این ترم از تحویل کالا یکی از پرکاربرد ترین و شناخته شده ترین روش در نوع حمل کالا دریایی در دنیا است.

در این مدل فروشنده تمامی مراحل حمل داخلی و هزینه های مربوط به گمرک چین در خصوص صادرات را پرداخت میکند. این روش در نگاه اول تنها به نفع خریدار است اما با توجه به قوانین کشور چین از بابت معافیت مالیاتی صادرکنندگان تا حد زیادی حتی پر سود تر از روش های تحویل کالا برای حمل از چین است.

کشور چین برای تشویق تولیدکنندگان به صادرات، در صورت ارائه مدارک صادراتی به گمرک این کشور، شرکت فروشنده را به میزان فروش کالای مورد نظر از مالیات معاف میکند که این معافیت تا 17% از ارزش بار را شامل میگردد. و در بسیاری از موارد باعث میشود قیمت خرید کالای شما حتی پایین تر از قیمت خرید کالا به صورت درب کارخانه و یا EXW گردد و در هزینه های حمل از چین بسیار تاثیر گذار باشد.

حمل دریایی از چین به ایران

CIF

این ترم به این صورت است که شرکت یا کارخانه تحویل دهنده کالا تمامی هزینه ها شامل هزینه های داخلی و گمرکی کشور چین و قیمت کانتینر تا گمرک کشور مقصد پداخت میکند. در نظر داشتید باشید تمامی هزینه های گمرکی کشور مقصد توسط شما تاجر گرامی باید پرداخت گردد.

یکی از مشکل های خرید به صورت CIF این است که در بسیاری از موارد با توجه به اطلاع نداشتن از شرایط گمرک توسط کارخونه و یا شرکت چینی امکان این وجود دارد کالای شما در گمرک مقصد به مشکلاتی اعم از صحیح نبودن و عدم مطابقت شرح کالا و کد انحصاری اعلامی برای کالای شما با کد محصول در گمرک مقصد رو به رو شود و برای شما در گمرک ایران دردسر ساز شود.

مشکل دوم این است که در بسیاری از موارد فروشنده کالا را به شدت گرونتر به شما میفروشد و 2 برابر هزینه حمل را روی کالا از شما تاجر گرامی دریافت میکند و کار حمل کالای شما در دیرترین زمان و با ارزانترین شرکت ها حمل میدهد تا به سود و منفعت بیشتری از فروش کالا به شما برسد.

حمل دریایی از چین به ایران

5- وزن و حجم کالا هنگام حمل دریایی از چین به ایران

بیشتر تصور میشود که ملاک هرینه حمل دریایی از چین به ایران با حجم کالا و ملاک حمل بار هوایی وزن کالا است که تا حد زیادی درست است. اما موارد استثنا نیز وجود دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

در قوانین حمل بار دریایی از چین به ایران و یا دیگر نقاط جهان، باید در نظر داشت که وزن کالا در حمل بار دریایی از چین به ایران و حجم کالا تاثیر گذار است.

برای مثال اگر کالای شما برای حمل دریایی از چین وزن بیشتر از 26 تن داشته باشد امکان حمل کالای شما در یک کانتینر مقدور نیست حتی اگر کمی یا حتی بیشتر فضای داخل کانتینر خالی باشد.

و یا در حمل هوایی اگر حجم کالای شما بیشتر از وزن کالای شما باشد شرکت کرییر یا خط هوایی برای حمل کالا ملاک حجم کالا را در نظر میگیرد. شما میتوانید برای اطلاع از نحویه محاسبه هزینه حمل هوایی از چین از طریق لینک زیر به مطالعه دقیق تر این موضوع بپردازید.

حمل بار دریایی از چین به ایران

حمل بار دریایی از چین به ایران

تفاوت حمل هوایی و حمل دریایی از چین

حمل هوایی و دریایی پر کاربرد ترین روش های حمل هستند.

هر شیوه حمل بسته به شرایط خریدار کالا، نوع، وزن و ابعاد کالا می تواند شیوه بهینه و به صرفه تری باشد.

مزیت های شیوه حمل دریایی:

. هزینه پایین: حمل دریایی بین تمامی روش های حمل ارزان ترین شیوه است
. امنیت بالا: از این حیث از حمل هوایی در رتبه پایینتری قرار دارد ولی همچنان از امن ترین روش هاست
. قابلیت حمل کالاهایی با حجم و وزن بسیار بالا

. زمانبر بودن: فرآیند بارگیری، زمان سفر دریایی، پهلو گیری کشتی و تخلیه بار، فرآیندی بسیار زمانبر است
. برای حمل محمولات کم حجم و سبک معمولا بهتر است روش حمل هوایی را انتخاب کنید.
. امکان آسیب در سفرهای دریایی طولانی به علت رطوبت اقیانوس ها فشردگی محمولات داخل کانتینر، نواسانات آب و هوایی و امکان حرکت محمولات داخل کانتینر.

مزایای حمل هوایی

. مهمترین مزیت این روش سرعت است. ظرف مدت چند روز کاری کالا از نقطهای به نقطه دیگر از جهان منتقل میشود.
.بالاترین میزان امنیت و کمترین میزان آسیب به کالا
.نرخ حمل هوایی نسبت به حمل دریایی بالاتر است.

. محدودیت حجمی و وزنی در این شیوه حمل با توجه به نکات بالا

حمل دریایی از چین

خدمات شرکت حمل و نقل چینیران

چینیران با سابقه بیش از 15 ساله در زمینه حمل و نقل از چین به ایران یکی از تخصصی ترین شرکت ها در زمینه واردات کالا از چین، حمل بار از چین به ایران و امارات به صورت هوایی و دریایی، ترخیص کالا از چین است و تلاش میکند با بهترین خدمات و بهترین نرخ حمل دریایی از چین شما تجار عزیز را در دستیابی به یک تجارت پر سود یاری کند. برای اطلاع از شرایط همکاری و استعلام هزینه حمل دریایی از چین و هزینه حمل بار از چین به ایران  با شماره تلفن ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

یک فکر در مورد “حمل دریایی از چین به ایران

  1. مهدی گفت:

    حمل بار از شنزن حدود ۸ فوت به امارات چقدر هزینه دارد

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      بسته به ماهیت کالا از 1100 تا 1750.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس بگیرید.

    2. ناشناس گفت:

      سلام دوست عزیز دو عدد بیل میکانیکی
      p400از چین شهرشانگین چقدر است
      مرسی دوست عزیز تا بندر شهید رجایی

      1. کارشناس چینیران گفت:

        سلام وقت بخیر دوست عزیز
        برای حمل کالای شما باید ابعاد کالا را بدانیم. اما امکان حمل در دو صورت وجود دارد. حمل با کانتینر 40 فوت یا حمل با کانتینر فلت رک.
        برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  2. ناشناس گفت:

    سلام حزینه حمل ۴ کارتن عدسی عینک از چین تا دبی دریایی را
    برایم معلومات بدهید لطفا و اگر ۲۰ کارتن باشد برای هر کارتن چقدر
    باید بپردازیم و اینکه به یوان پرداخت میشود یا ریال ممنونم میشم
    اگر راهنمایی بفرماید تشکر

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز. کارتن ها چه ابعادی دارند؟
      (در کل برای ۴ کارتن ۱۰۰۰ یوان و برای ۲۰ کارتن ۲۰۰۰ یوان)

    2. ناشناس گفت:

      سلام
      هزینه حمل کانتینر ۴۰ و ۲۰ فوت از بندر شانگهای و تایکنگ به بندر
      عباس چقدر است ؟

  3. امید گفت:

    سلام وقت بخیر هزینه حمل کانتینر 20 فوتی از چین به بندر عباس چنده وزن 3 تن

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      مبدا بارگیری از کدام بندره؟ (بندر مبدا برای بارگیری در قیمت بسیار تاثیر گذاره). به طور کلی قیمت حمل از ۳۷۰۰ دلار تا ۴۲۰۰ دلار متغیر می باشد.
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  4. مسلم فاتحی گفت:

    سلام هزینه حمل و ترخیص 50 کیلو قاب و گلس گوشی بصورت دریایی چقدر میشه؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      برای حمل کیلویی ۵۰ یوان برای هر کیلوگرم
      برای محاسبه هزینه ترخیص و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد

  5. سماواتی گفت:

    هزینه حمل یه کارتن لوازم آرایش برای نمونه چقدره؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه واردات لوازم آرایش ممنوع می باشد.

      1. حیدر فضلی شاهگلی گفت:

        سلام دوست عزیز دو عدد بیل
        میکانیکی p400از چین شهرشانگین
        چقدر است مرسی دوست عزیز تا بندر
        شهید رجایی تناژ هر بیل ۴۱۴۰۰تن
        هست لطفا رهنمایی فرمایید

        1. سلام وقت بخیر دوست عزیز
          برای حمل کالای شما باید ابعاد کالا را بدانیم. اما امکان حمل در دو صورت وجود دارد. حمل با کانتینر 40 فوت یا حمل با کانتینر فلت رک.
          برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  6. ناشناس گفت:

    سلام. وقت بخیر. هزینه حمل یک کانتینر 20 فوت از بندر شانگهای چقدر هستش ؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      3850 دلار

  7. قسمت پور گفت:

    سلام. وقت بخیر. هزینه حمل یک کانتینر 20 فوت از بندر شانگهای چقدر هستش ؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      هزینه حمل یک کانتینر 20 فوت برابر با ۳۸۵۰ دلار. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  8. امیرحسین علمدار گفت:

    سلام میخواستم بدونم شما امکان حمل و ترخیص پارچه به ایران رو دارید؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      واردات پارچه به ایران جز پارچه رو مبلی و پارچه چادری ممنوعه.
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

    2. علی گفت:

      سلام بنده تومانی هستم ترخیص کار پارچه . ۰۹۱۲۱۴۴۹۰۰۷

  9. داریوش گفت:

    سلام هزینه حمل ۲.۵ تن فولاد از شرکتی درشانگهای بصورت EXW
    تا بندر سعید رجایی و داخل انبار تا مرحله صدور قبض انبار چقدر
    هست
    خیلی ممنون

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام روز بخیر
      برای استعلام هزینه حمل لطفا از طریق واتساپ شرکت و یا تماس با کارشناسان حمل با شماره 02162999697 تماس حاصل فرمایید

  10. ناشناس گفت:

    سلام من یه بار اسپیکر به تعداد 60 عدد و وزن هرکدام 6 کیلو .جمعا 360 کیلو میشه .هزینه حمل و گمرکیش چقدر میشه

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  11. حمید گفت:

    سلام و درود
    هزینه حمل کانتینر 40 فوت از چین به بندرعباس رو میشه بفرمایید

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  12. تومانی گفت:

    سلام دوستان . بنده تومانی هستم . شرکت نور نما سازان افق اروند . ترخیص کار کالا از گمرکات بندر عباس و بندر خرمشهر . ۰۹۱۲۱۴۴۹۰۰۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟