خدمات ما

حمل کالا از چین

اشتراک گذاری:

حمل کالا از چین

برای محاسبه هزینه حمل کالا از چین چه به صورت هوایی و چه به صورت دریایی یک بازرگان می بایست زمان رسیدن کالا از چین و نحوه ارسال و بسته بندی را از روز نخست محاسبه نماید. برای واردات کالا از چین مهمترین نکته شاید محاسبه هزینه نهایی و قیمت تمام شده کالا، بهترین و سریع ترین راه رسیدن کالا از چین به ایران و همچنین ممنوعیت و یا عدم ممنوعیت واردات کالا از چین باشد. برای محاسبه و اینکه به این نتیجه برسیم که واردات و حمل کالا از چین صرفه اقتصادی دارد و یا خیر می بایست چند نکته را از روز اول مد نظر داشته باشیم:

آیا کالای وارداتی ممنوعیت واردات دارد یا خیر؟

در پاسخ به این سوال همکاران ما و یا ترخیص کار شخص بازرگان می بایست امکان ثبت سفارش، ترخیص و یا ممنوعیت کالا را استعلام نماید. امکان حمل هر نوع کالا از چین به ایران امکان پذیر است اما عملیات ترخیص کاملا از حمل جداست.

حمل کالا هوایی و دریایی

امکان حمل کالا از مقصد چین به ایران و امارات با بهترین

نوع حمل کالا به صورت هوایی و یا دریایی

توجه بفرمایید که همیشه حمل هوایی بسیار گرانتر از دریایی می باشد. اما بسته به نوع و ارزش کالا، مدت زمان رسیدن کالا از چین به گمرک ایران، جهت رسیدن کالا از چین جهت فروش سریعتر، متفتوت است. اما در بسیاری از موارد ارسال به صورت هوایی توجیه اقتصادی دارد.

برای مثال، برخی مواد اولیه، قطعات و لوازم الکترونیکی، محصولاتی که ابعاد کوچک ولی ارزش زیادتری دارند، کالا های فاسد شدنی، دارو و بسیاری از موارد دیگر را می توان به صورت هوایی از چین به ایران ارسال کرد. حمل کالا از چین کاملا بسته به حجم، وزن و ارزش کالا، هزینه متفاوتی دارد.

آیا در حمل دریایی کالا خرده بار می باشد و یا به صورت کانتینری حمل می شود؟

امکان ارسال کالا به صورت خرده و دریایی در حال حاضر با توجه به مقررات شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سخت است. ولی برای بارهای کانتینری سریعترین و ارزانترین راه استفاده از خطوط کشتیرانی ایرانی می باشد. برای استعلام قیمت کانتینر از چین به ایران روی لینک مقابل کلیک کنید.

 آیا میتوان کالا را از چین به دبی حمل نمود؟

در پاسخ باید بدانید که 99% کالاها امکان ارسال به صورت هوایی و دریایی به دبی را دارند. حمل کالا از چین چه به مقصد ایران و چه به مقصد دبی امکان پذیر است. مجموعه چینیران با داشتن انبار در چین نگهداری و بسته بندی کالا در گوانجو امکان ارسال هر گونه خرده بار را به صورت دریایی و هوایی با هر اندازه ای دارد. لاین چین به دبی ما با برنامه حرکت هفته ای به راحتی و در سریع ترین زمان کالای شما را در چین تحویل گرفته و در دبی به لنج ، انبار و یا نماینده شما تحویل می نماید.

< برای استعلام هزینه حمل از چین به ایران میتوانید با شماره تلفن 62999697-021 تماس حاصل فرمائید >

 *خدمات دیگر چینیران*

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟