خدمات ما

حمل کالا از چین به ایران

اشتراک گذاری:

حمل کالا از چین به ایران

حمل بار از چین به ایران

بازرگانان و تاجران محترم شرکت چینیران در راستای خدمات حمل و نقل بین المللی و حمل بار از چین به ایران این افتخار را دارد تا کلیه کالاهای تجاری مورد نیاز تجار ایران را از کلیه نقاط چین دریافت و به ایران ارسال نماید.

امکان حمل بار از تمام نقاط چین

حمل کالا از گوانجو به ایران

حمل کالا از شنزن به ایران

حمل کالا از شانگهای به ایران

امکان ارسال کالا و پس از طی مراحل قانونی به صورت هوایی و دریایی به ایران. حمل کالا به مقصد ایران تخصص ماست حمل بار وظیفه ماست. همچنین حمل کالا به مقصد ایران امروزه امری ساده و راحت به نظر می آید در صورتی که در عین سادگی می تواند پر هزینه و زمان بر باشد.

در این راستا شرکت چینیران با داشتن دفتر فعال در شهر گوانجو چین با کادری مجرب و همچنین داشتن دو انبار در شهرهای گوانجو و شنزن این امکان را دارد، تا کلیه کالاهای شما را در انبار های تخصصی نگهداری نماید. سپس بهترین شرایط را برای کالاهای خریداری شما به ایران محیا سازد.

چینیران با بهره مندی از کارشناسان متخصص چینی و ایرانی در مجموعه خود، فرایند ارسال کالا به ایران را بهبود بخشیده است و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد تا کالای خریداری شده از چین در بهترین شرایط، با بهترین هزینه و در سلامت کامل به دست شما برسد. یا به صورت مستقیم از فروشنده دریافت و به مقصد ایران ارسال نماید.

مجموعه ما این امکان را دارد تا این خدمات را در کلیه شهرهای مهم چین همچون گوانگجو، شنزن، شانگهای، پکن و همچنین تایوان و هنگ کنگ دریافت و به مقصد ایران و یا امارات متحده عربی ارسال نماید.

جهت مشاوره در زمینه خرید کالا، حمل کالا، انبارداری، ترخیص کالا از چین و … با کارشناس ما در دفتر مرکزی تهران با شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

خدمات دیگر چینیران :

حواله یوان چین با بهترین نرخ ارز 

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟