خدمات ما

حمل بار از چین به دبی

اشتراک گذاری:

مراحل حمل بار از چین به دبی

دبی به‌عنوان یکی از پر رونق‌ترین و مهم‌ترین شهرهای تجاری و بنادر دنیا، مقصد مورد علاقه صادرکنندگان چینی بوده و میزبان تعداد زیادی از کالاها و کالای صادراتی و حمل از چین به دبی یا سراسر جهان می‌شود. در این مقاله، به بررسی اهمیت حمل بار از چین به دبی، روش‌های حمل و نقل، مزایا و چالش‌ها این مسیر حمل و نقل می‌پردازیم.

چین و دبی دو کشور با اهمیت در صنعت تجارت جهانی هستند و روابط تجاری میان این دو کشور بسیار گسترده است. چین به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان کالاها به دبی، انواع محصولات از جمله الکترونیکی، پوشاک، مواد غذایی و مواد معدنی را صادر می‌کند. از سوی دیگر، دبی به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری و مالی خاورمیانه، مقصدی برای واردات کالاها و مواد اولیه از چین است.

حمل بار از چین به دبی

حمل بار از چین به دبی یکی از پرطرفدارترین و مهمترین خدمات شرکت چینیران است. برای ارسال کالای خود از چین به دبی، فقط کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

تهیه کالای مورد نظر برای حمل بار از چین به دبی

ابتدا پس از انتخاب فروشنده کالای مورد نظر خود در یکی از سایت های فروش اینترنتی مثل علی بابا یا خرید از علی اکسپرس و یا از روش های دیگر از فروشنده کالا تقاضا پیش فاکتور کنید.

حمل بار از چین به دبی

درخواست گواهی ثبت شرکت برای حمل بار

پس از بررسی قیمت کالا و خدمات آن شرکت اگر خدمات و قیمت مورد قبول شما قرار گرفت، از آن شرکت درخواست گواهی ثبت شرکت را درخواست کنید. این گواهی شامل تمام اطلاعات مورد نیاز برای تائید اصالت کمپانی خارجی در چین است.

 بررسی توسط چینیران

بعد از دریافت گواهی با ارسال این گواهی برای شرکت چینیران، ما با بررسی شرکت مورد نظر شما در خصوص اعتبار و سابقه این شرکت تمام اطلاعات را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

حمل بار از چین به دبی 

انتخاب روش حمل بار از چین به دبی

بعد از مرحله اصالت کمپانی حالا نوبت به انتخاب روش حمل مناسب است. حمل بار از چین به دبی به دو صورت دریایی و هوایی صورت میگیرد.

که در هر کدام شرایطی وجود دارد که بسته به نیاز شما و به مرور زمان بهبود پیدا کرده است. شما میتوانید اطلاعات تکمیلی در خصوص حمل بار دریایی از چین  و حمل هوایی از چین  را به طور کامل مطالعه بفرمائید.

حمل بار از چین به دبی - حمل از چین به دبی

پرداخت ارز

پس از انتخاب نوع حمل کالای خود حال باید مرحله پیش پرداخت را انجام دهیم. در این مرحله با توجه به شرایط مالی کمپانی خارجی و شرایط شما، نوع پرداخت و ارز مرجع برای پرداخت انتخاب میگردد.

در بسیاری از موارد ارز مرجع بسته به انتخاب شما در بین دو ارز دلار آمریکا و یوان چین قابل مذاکره است.  در موارد خاص و کالا هایی که دولت چین برای فروش آنها جایزه صادراتی در نظر گرفته باشد، باید پرداختی به صورت دلار آمریکا انجام گردد.

حمل بار از چین به دبی

مبلغ پیش پرداخت بسته به مدت زمان تجارت شما با آن شرکت رابطه مستقیمی دارد. برای مثال اگر برای اولین بار از کارخانه و یا شرکتی قصد خرید داشته باشید مبلغ پیش پرداخت شما 30 % ارزش کل کالای شما خواهد بود و با افزایش اعتبار شما این رقم به 10 % نیز کاهش میابد.

پس از انجام پیش پرداخت فروشنده به شما زمان تحویل کالا را مشخص میکند و پس از اتمام مراحل ساخت و تولید کالا، شما باید باقی مانده مبلغ فاکتور را برای فروشنده انجام دهید. همچنین پرداخت بخش نهایی پول کاملا باید مطابق با توافق صورت گرفته در پیش پرداخت باشد.

برای انجام تمام مراحل پرداخت اعم از دلار آمریکا و یا یوان چین ما در کنار شما هستیم. و با بهترین نرخ رقابتی و کمترین زمان در پرداخت، حواله را برای شما انجام خواهیم داد.

<< شما میتوانید اطلاعات تکمیلی در خصوص واردات از چین  و ترخیص کالا از چین را به طور کامل مطالعه بفرمائید >>

حمل بار از چین به دبی

بارگیری کالا از چین به دبی

پس از پرداخت کامل، حال زمان بارگیری کالاست. برای سهولت در روند بارگیری و حمل بار از چین به دبی ما برای تمام همکاران خود یک کد انحصاری تعریف کرده ایم، که با توجه به آن کد شما میتوانید در تمام مراحل بارگیری (کارگو از چین) و حمل کالای خود را رهگیری کنید.

این کد شامل کد انبار ما در کشور امارات به همراه سریال کالای شما و کد انحصاری شما در سیستم چینیران است. سریال این کد نیز شامل تاریخ و نوع حمل کالا و تعداد کارتن های کالای شماست. لازم به ذکر است برای دریافت این کد فقط از طریق دفتر تهران چینیران اقدام فرمائید.

پس از دریافت کد مرسوله کالا این کد از طریق همکاران ما در چین به فروشنده کالا در چین ارائه میگردد. و این کد مرسوله کالا باید در تمام کارتن های شما چسبانده شود.

حمل بار از چین به دبی

تحویل کالا از دبی

پس از این مرحله زمان ارسال کالا به انبار است که با توجه به نوع حمل شما و برای کمتر شدن هزینه حمل داخلی شما، کالای شما مستقیم به فرودگاه شهر مورد نظر و یا بندر مورد نظر ارسال میگردد.

بعد از ارسال کالا به انبار، زمان دقیق پرواز و یا حرکت کشتی و زمان تقریبی تحویل کالا در دبی به شما اعلام میگردد.

در تمامی مراحل بالا شرکت چینیران در دسترس شما تجار گرامی خواهد بود و شما را در این فرایند یاری مینماید.

  • بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

حمل بار از چین به دبی

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران ( اسپاد راه شرق ) بیش از یک دهه است که در زمینه خرید کالا ، تجمیع و انبارداری ، واردات ، حمل و ترخیص کالا فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین قوانین گمرکی و استعلام قیمت کانتینر با بهترین نرخ ارز، با کارشناسان چینیران از طریق شماره 62999697-021 تماس بگیرید.

سخن آخر

حمل بار از چین به دبی به‌عنوان پلی ارتباطی تجارتی در خاورمیانه، نقش بسیار مهمی در تسهیل تجارت جهانی دارد. این مسیر حمل و نقل، امکان ارسال کالاها به سرعت و کارآیی را فراهم می‌آورد و باعث تقویت روابط تجاری بین چین و دبی می‌شود. با توجه به فرصت‌ها و چالش‌های موجود در این مسیر حمل و نقل، اجرای راه‌حل‌های مناسب و به‌کارگیری فناوری‌های مدرن می‌تواند این روند را بهبود بخشد و تجارت بین‌المللی را تحت تأثیر قرار دهد.

*خدمات دیگر چینیران*

واردات کالا از چین

انبار داری در چین

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

یک فکر در مورد “حمل بار از چین به دبی

  1. مهدی رجبزاده گفت:

    سلام هزینه حمل بار از چین به دبی چقدره؟ تعرفه جدید رو میخاستم بدونم

    1. کارشناس چینیران گفت:

      بسته به نوع کالا و انتخاب روش حمل هوایی و یا دریایی دارد ولی کمترین قیمت برای حمل بار هوایی ۴۲ یوان برای هر کیلو و برای بار دریایی 1000 یوان برای هر متر مکعب محاسبه می شود.

      1. ناشناس گفت:

        سلام ی بار دستگاه کارتخوان دارم از چین به دبی
        چقدر هزینه

        1. کارشناس چینیران گفت:

          سلام دوست عزیز مشخصات کالای خودتون رو واتساپ ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟