خدمات ما

واردات لوازم جانبی موبایل

اشتراک گذاری:

واردات لوازم جانبی موبایل

واردات لوازم جانبی موبایل

امروزه با توجه به افزایش کاربران تلفن همراه، بازار لوازم جانبی موبایل در ایران رشد چشمگیری داشته است. به همین خاطر اغلب بازرگانان به واردات لوازم جانبی موبایل از چین به ایران روی آورده اند. همچنین طبق گزارشات گمرکی سالانه مبلغی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان صرف خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین می شود. تجربه ثابت کرده که تجارت لوازم جانبی موبایل از سود بالایی برخوردار است که عمده این کالاها مربوط به قاب، گلس، کابل شارژر، هندزفری بلوتوث  می باشد.

واردات لوازم جانبی موبایل

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل

سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را برای واردات عمده از چین درگیر کرده این است که چگونه لوازم جانبی را از چین به صورت عمده وارد کنیم و از تجارتی پرسود بهره مند شویم؟

در ادامه این مقاله تمام تجربیات خود را در زمینه خرید، واردات و ترخیص لوازم جانبی موبایل از چین به ایرن و دبی در اختیارتان قرار می دهیم.

واردات لوازم جانبی موبایل

انتخاب تامین کننده و محصولات مورد نظر در واردات لوازم جانبی موبایل

چین بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده لوازم جانبی موبایل در جهان است. بیشترین میزان تولیدات لوازم جانبی موبایل و گجت ها در شهر شنژن در استان گواندونگ انجام می پذیرد. تاجران گرامی میتوانند محصولات مورد نیاز خود را از طريق وبسات های فروش عمده کالا مانند alibaba.com و … پیدا کنند و یا این کار را به تیم تخصص خرید کالا ما در دفتر چین بسپارند. از جمله خدمات ما شامل:

  • تامین کالای مورد نیاز مانند: گلس، قابل گوشی، شارژر، هندزفری و …
  • تعیین سطح کیفی کالای مورد نظرتانواردات لوازم جانبی موبایل

پرداخت هزینه کالا در واردات لوازم جانبی موبایل

برای شرایط پرداخت کالا روش های متفاوتی در واردات لوازم جانبی موبایل وجود دارد. برای کالاهای تولید نشده میتوانید با پرداخت ۲۰٪ پیش پرداخت، کالا را بخرید و زمان تولید کامل کالا و بعد از تایید دفتر چین ما ۸۰٪ مابقی هزینه کالا را پرداخت کنید.

برای کالا های موجود در انبار فروشنده، شما تاجر گرامی میبایست هزینه کامل بار را بعد از تایید دفتر چین ما پرداخت نمایید.

روش های پرداخت هزینه کالا

روش های پرداخت کالا برای واردات لوازم جانبی موبایل در چین باید به صورت حواله یوان یا دلار باشد.

واردات لوازم جانبی موبایل

شرایط پرداخت یوانی به فروشنده

حواله یوان ویچت و علی پی: این روش بیشتر برای حواله های زیر ۱۵۰۰۰ یوان متداول است. در این روش برای هر حواله حدود ۱۰۰ یوان کارمزد دریافت می شود.

حواله یوان صادراتی: یوان صادراتی به حواله ای گفته میشود که صادر کننده کالا به چین آن را به فروش میگذارد. با توجه به زیاد شدن یوان سیاه (حواله ای که امکان فریز شدن پول در حساب فرشنده وجود دارد و در این صورت فروشنده تا دریافت مجدد پول کالا را به شما تحویل نمیدهد) بهتر است که فقط از صراف های معتبر یوان خود را تهیه فرمایید. در صورت نیاز شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران میتواند در این امر به شما تاجر عزيز کمک کند.

حواله دلار: این روش حواله دلار اغلب از طريق کشور ترکیه و هنگ کنگ به حساب فروشنده شما واریز میشود. بر اساس تجربه شرکت ما این روش به دلیل زمان بر بودن و بروز مشکلاتی حین ترخیص و حمل کالا به هیچ وجه توصیه نمیشود.

واردات لوازم جانبی موبایل

انتخاب روش حمل و نقل

حمل دریایی: بیشتر تجار برای پایین اوردن هزینه های خود از روش حمل دریایی از چین به ایران استفاده میکنند. حمل دریایی یا کارگو از چین به ۲ روش امکان پذیر است:

  1. حمل خرده بار: در این روش زمانی که بار شما اندازه کانتینر کامل نیست، شرکت چینیران بار شما را در انبار، با بار باقی مشتری ها تجمیع میکند. تا هزینه حمل کمتری پرداخت نمایید. چینیران تنها شرکتی است که میتواند قبض انبار و ترخیصیه جدا به شما در بندر عباس تحویل دهد. همچنین شرکت بین المللی چینیران خدمات حمل خرده بار به بندرعباس و کشور امارات را با نازلترین قیمت انجام میدهد.
  2. حمل کانتینر کامل: در این روش هزینه حمل بار شما پایین تر و زمان حمل بار شما سریع تر است. هولدینگ چینیران امکان بارگیری در تمامی بنادر چین را دارد. همچنین شما میتوانید از چندین فروشنده خرید کنید و کالای خود را در انبار ما تجمییع کنید.

حمل هوایی: حمل هوایی هزینه های بیشتری نسبت به حمل دریایی دارد. این نوع حمل بر اساس تجربه ما برای کالا هایی با حاشیه سود بالا پیشنهاد میشود. در حمل هوایی از چین زمان حمل کالا بسیار سریع تر است.

واردات لوازم جانبی موبایل

هزینه حمل لوازم جانبی موبایل از چین

به علت نوسان زیاد قیمت ها لطفا با شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران در ایران با شماره 02162999697 تماس حاصل فرمایید.

زمان حمل و نقل و تحویل کالا

در نظر گرفتن زمان عرضه در بازار برای تاجران بسیار مهم است. اگر به صورت عمده خرید می کنید، باید بدانید زمان حمل و نقل چقدر طول می کشد و چه عواملی بر زمان تحویل کالا در ایران اثر گذار است.

حمل هوایی به ایران بین ۱۰ تا ۱۲ روز
حمل دریایی کانتینر کامل بین ۲۸ تا ۳۲ روز
حمل خرده بار دریایی به کشور امارات حدود ۲۵ تا ۳۵ روز
و در اخر حمل خرده بار دریایی به ایران حدود ۴۰ تا ۶۰ روز

واردات لوازم جانبی موبایل

برند های معروف برای خرید و واردات لوازم جانبی موبایل چینی

برخی از برند های معتبر چینی که در زمینه تولید انواع اکسسوری فعالیت می کنند را معرفی نموده ایم:

  • شیائومی  (xiaomi)
  • بیسوس (baseus)
  • آنکر (Anker) همچنین میتوانید برای مشاهده اینکوترمز روی صفحه مورد نظر کلیک کنید.
واردات لوازم جانبی موبایل

واردات لوازم جانبی موبایل

ترخیص لوازم جانبی موبایل

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران با بیش از ۱۰ سال تجربه، امکان ترخیص کالا از چین را در تمامی گمرکات ایران و امارات دارد.

واردات گلس از چین

گلس یکی از پرفروش ترین لوازم های جانبی موبایل، که در بازار ایران بسیار پرمصرف است. تقریبا هر فرد دارنده تلفن همراه، برای پیشگیری از خطرات احتمالی و جلوگیری از هزینه های گزاف تعمیرات موبایل ممکن است چندین بار مصرف کننده این محصول باشد. در ادامه این مطلب صفر تا صد نحوه واردات گلس موبایل از چین را توضیح خواهیم داد و شما را با پشت پرده های این تجارت پرسود آشنا خواهیم کرد.

همانطور که گفتیم مصرف کنندگان گلس موبایل یا محافظ صفحه گوشی در ایران بسیارند و هر کالایی که خواهان زیادی داشته باشد، راحت‌تر به فروش می رسد. از طرفی حاشیه سود این کالا برای واردکنندگان گلس از چین بسیار بالاست و رقمی حدود 20 الی 300 درصد و در برخی گلس ها به بیش از 300 درصد نیز می‌رسد.

واردات گلس موبایل از چین به ایران بسیار پرسود است و برای شروع کار با سرمایه کم بهترین گزینه کالا برای واردات می باشد. همچنین به علت تعداد بالای این محصول در هر کارتن هزینه حمل شما بسیار به صرفه تر است.

در حال حاضر، ارزش بازار گلس صفحه نمایش 43 میلیارد دلار تخمین زده شده است. که چین بیشترین سهم را دارد و پس از آن کشورهایی مانند تایلند، اندونزی و تایوان قرار دارند. به طور تقریبی چین حدود 90 درصد از تمام محافظ های صفحه نمایش مورد استفاده در سراسر جهان را تولید و صادر می کند.

واردات لوازم جانبی موبایل

واردات لوازم جانبی موبایل

هزینه واردات گلس از چین

رنج قیمت گلس موبایل برای خرید از چین بین ۰.۱ دهم یوان تا ۴۰ یوان چین است. توجه داشته باشید بیشتر کارخانه های تولید گلس صفحه نمایش موبایل در شهر شنژن چین می باشد.
موارد دیگری نیز در سود واردات گلس از چین دخیل هستند مانند:

  • هزینه های حمل و نقل (دریایی و هوایی)
  • هزینه ترخیص کالا از گمرک
  • سایر هزینه های گمرکی مانند: انبارداری، بارگیری و …

تمامی این هزینه ها حاشیه سود شما را تعیین می کنند. در ادامه نکات مهم برای کاهش هزینه های واردات گلس موبایل از چین گفته می شود. همچین قاب گوشی هم از حاشیه سود بالایی برخوردار است، پیشنهاد میکینم حتما مقاله ی واردات قاب موبایل از چین را پس از خواندن این این مطلب، حتما مطالعه کنید.

ترخیص لوازم جانبی موبایل از دبی

براساس تجربه ما با توجه به ممنوعیت واردات لوازم جانبی موبایل تجار گرامی کالا را به دبی (امارات متحده عربی) حمل میکنند. شرکت چینیران امکان حمل کالای شما را از مبدا چین تا روی لنج شما دارد.

واردات لوازم جانبی موبایل

ترخیص لوازم جانبی موبایل در گمرک ایران

شرکت چینیران با داشتن تیم حرفه ای در فرودگاه امام خمینی / شهریار / بندر عباس و بوشهر امکان ترخیص کالا از گمرک را دارد که میتوانید برای اطلاعات بیشتر صفحه ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی را ببینیند.

همچنین میتوانید برای استعلام قیمت کانتینر برای حمل و نقل کالای خود از صفحه مورد نظر آن را نگاه کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اسناد و مدارک لازم برای ترخیص لوازم جانبی موبایل 

  1. بارنامه یا قبض خطوط هوایی
  2. پیش فاکتور
  3. اعتبارنامه
  4. سفارش خرید
  5. لیست بسته بندی فاکتورهای تجاری
  6. گواهی کشور مبدا
  7. گواهی بیمه

واردات لوازم جانبی موبایل

چینیران – بزرگترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل

شرکت چینیران که وارد کننده لوازم جانبی موبایل از چین می باشد ، دارای تیمی با تجربه و خبره در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل ، با بیش از 15 سال سابقه در زمینه واردات از چین فعالیت میکند ، به عنوان از بزرگ ترین و معتبر ترین وارد کننده لوازم جانبی موبایل از چین فعال است. 

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان چینیران میتوانید با شماره 02162999697 تماس بگیرید و یا در واتس اپ برای ما پیام بگذارید تا کارشناسان در اولین فرصت با شما در ارتباط باشند.

نتیجه گیری

با توجه به تنوع محصولات با کیفیت لوازم جانبی موبایل , واردات لوازم جانبی موبایل یکی از راه های پر سود و کمک به اقتصاد کشور میباشد. شما همچنین میتوانید برای واردات پوشاک از چین و شرایط آن به صفحه مورد نظر از سایت چینیران بروید.

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟