خدمات ما

خدمات خرید و حمل دستگاه ماینر از چین

اشتراک گذاری:

حمل دستگاه ماینر از چین

شاید این روزها اسم دستگاه ماینر زیاد به گوشتان خورده باشد و یا جرقه ای برای خرید در ذهنتان خورده باشد. در این مطلب میخواهیم بطور کلی توضیحی کامل در مورد حمل دستگاه ماینر از چین و همچنین ترخیص کالا از چین را داشته باشیم. تا اگر قصد خرید و فعالیت در زمینه ارز دیجیتال را دارید بهترین انتخاب را مناسب با بودجه و سرمایه خود انجام دهید. 

طی سال های اخیر استخراج ارز های دیجیتال به وسیله کامپیوتر های استاندارد صورت میگرفت. اما به مرور شبکه بیت کوین و همینطور دستگاه های ماین آن افزایش یافت و pc ها کاربرد خود را در این زمینه از دست داد. 

با از رده خارج شدن pc  ها در زمینه ماینیگ استخراج فقط با پردازنده های خاصی که Asic ماینر  نامیده میشوند، ممکن است اما به آن معنا نیست که pc ها توانایی استخراج نداشته باشند، بلکه با توجه به گسترش و سختی شبکه استخراج در حال حاضر نیاز به pc هایی فوق العاده قدرتمند میباشد که عملا از نظر اقتصادی بصرفه نیست.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران (اسپاد راه شرق) مفتخر است با کادری مجرب و کاردان با بزرگترین شرکت های تولید دستگاه ماینر (ارز دیجیتال) همچون شرکت انت ماینر (AntMainer) و ای بنگ (Ebang) و دیگر کمپانی های مطرح در این صنعت ارتباط موثر بر قرار کند و نمایندگی جهت فروش مستقیم از کشور چین با بهترین قیمت و تضمین اصالت محصول را اخذ کند. با کارشناسان چینیران از طریق شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

 *همچنین بخوانید*

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟