خدمات ما

انبارداری و تجمیع کالا

اشتراک گذاری:

خدمات تجمیع کالا و انبارداری در چین

با توجه به افزایش روز افزون واردات کالا از چین و خدمات انبارداری و تجمیع کالا در چین و تجمیع کالا در چین بیش از پیش مورد نیاز تجار گرامی قرار میگیرد. شرکت چینیران برای شما تُجار گرامی در شهرهای مختلف چین از جمله :

شانگهای / گوانگجو / شنژن و پکن، خدمات انبارداری در چین و تجمیع کالا در چین را فعال و برای سهولت در روند واردات، این خدمات را رایگان به شما ارائه میدهد.

شاید این مشکل برای شما پیش آمده باشد که نیاز به خرید از چند فروشنده و کارخانه را دارید ولی نمی خواهید فروشندگان شما از منابع خرید شما مطلع گردند. یا اینکه فاصله زمانی بین تحویل کالا از یک کارخانه با کارخانه دیگر زیاد است و کارخانه امکان نگهداری از کالای شما را ندارد. اینجاست که خدمات انبارداری و تجمیع کالا ما به کمک شما میاید.

در خصوص مورد اول، اولین کاری که به ذهن هر کسی میرسد، این است که تمامی کالاها را برای یکی از فروشندگان ارسال کنیم و بعد از تجمیع کالا در آن کارخانه برای بارگیری اقدام کنیم. ولی بهترین کار این است که تمامی کالا به آدرس انباری مشخص ارسال شود. سپس بررسی و تایید شود و پس از تجمیع به نحوه دلخواه شما در کانتینر بارگیری شود.

این امر که چه کالایی در کجای کانتینر قرار بگیرد و یا نحوه چینش کالا در کانتینر به چه صورت باشد، در انبار غیر تخصصی تقریبا غیر ممکن است. و باز در اینجا اهمیت خدمات انبارداری و تجمیع کالا در چین مشخص میگردد.

انبار داری در چین

شرکت چینیران در گمرک مبدا، تمامی کارتن ها را به ترتیبی که شما دوست دارید در کانتینر میچیند. برای مثال : شما تاجر گرامی ۳۰۰ کارتن از کارخانه x و ۲۰۰ کارتن از کارخانه y و ۵۰۰ کارتن از کارخانه z، خریداری کرده اید و نیاز به تجمیع تمامی بار و حمل تمامی کانتینر دارید. بعد از گرفتن بوکینگ کانتینر برای شما دفتر چین شرکت چینیران با تمامی فروشندهای شما هماهنگ میکند و بارتان را در کانتینر به ترتیب دلخواه شما قرار میدهد. سپس پروسه حمل کالا را شروع خواهد شد. همچنین میتوانید برای استعلام قیمت کانتینر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انبارداری و تجمیع کالا

انبارداری و تجمیع کالا

انبار داری و تجمیع کالا

شرکت چینیران امکان تجمیع کالای شما تاجر گرامی را در انبار های نامبرده شده دارد. بنابرین کافیست با کارشناسان ما برای گرفتن شماره ورود به انبار تماس حاصل فرمایید و محموله خود را به انبار شرکت ما تحویل دهید.

اگر بخشی از بار شما اماده بود و نیاز داشتید که از فروشنده خود تحویل بگیرید، شرکت چینیران امکان انبارداری بار شما را تا زمان باقی مانده تا تحویل ما بقی کالا ارائه میکند. سپس پس از تجمیع محموله شما در انبار ما در سریع ترین زمان ممکن کالای مورد نظر شما را برای حمل به مقصد مورد نظر شما محیا خواهیم کرد.

انبارداری و تجمیع کالا

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران ( اسپاد راه شرق ) بیش از یک دهه است که در زمینه خرید کالا ، تجمیع و انبارداری ، واردات ، حمل و ترخیص کالا فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین قوانین گمرکی و استعلام قیمت با بهترین نرخ ارز، با کارشناسان چینیران از طریق شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

*دیگر خدمات شرکت چینیران*

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟