خدمات ما

واردات عمده از چین

اشتراک گذاری:

واردات عمده از چین

واردات عمده از چین در سریع ترین زمان با شرکت چینیران 2024

واردات عمده از چین به ایران یکی از بزرگترین نقاط قوت در صنعت بازرگانی کشور است. بازرگانی یکی از مشاغل پرسود است که از دیر باز مورد توجه تمامی فعالان اقتصادی بوده. با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بستر اینترنت این فرایند بسیار وسیع تر در تمامی نقاط جهان در حال انجام است.

واردات کالاها از کشورهای دیگر، به ویژه چین، به یکی از مسائل مهم در تجارت جهانی تبدیل شده است. چین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهان، محصولات متنوعی را در اختیار دارد که به کشورهای مختلفی صادر می‌شوند. واردات کالا از چین با چینیران برای بسیاری از کشورها یک فرصت عالی برای دسترسی به محصولات با کیفیت و همچنین بهای مناسب است.

در طول چند دهه گذشته اقتصاد کشور چین رشد چشمگیری داشته و به همین سبب دومین رتبه اقتصاد قدرتمند جهان را، کشور چین در اختیار دارد. همچنین با قوی تر شدن روابط تجاری ایران و چین، اکثر بازرگانان به فکر واردات از چین افتاده اند. چین بزرگترین تولیدکننده ی انواع کالا و بزرگ ترین صادر کننده در جهان است. در ادامه این مطلب قصد داریم صفر تا صد تجارت با چین و نحوه واردات عمده از چین به ایران را در چینیران توضیح خواهیم داد:

واردات از چین

واردات از چین

نکات مهم برای واردات عمده از چین

  1. مدیریت حمل و نقل و گمرک: برای واردات کالا به صورت عمده از چین، باید به مدیریت حمل و نقل دقت کنید. باید حمل و نقل دریایی، هوایی یا زمینی را بررسی و تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که کالا به مقصد به‌صورت سالم و به موقع می‌رسد. همچنین، باید فرایند گمرکی را نیز مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که کالا با تمامی مقررات و مجوزهای لازم ترخیص می‌شود.
  2. مدیریت ریسک: واردات کالاها همراه با ریسک‌هایی مانند تغییرات نرخ ارز، تغییرات قوانین و مقررات، تأخیر در تحویل کالا و مشکلات حمل و نقل است. باید ریسک‌های احتمالی را بررسی کرده و برنامه‌های مدیریت ریسک مناسب را اجرا کنید.
  3. تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل: قبل از واردات هر کالایی از چین، باید بازار مقصد را به‌طور جامع بررسی کنید. تحقیقات بازار شامل تقاضا و رقابت در بازار، قیمت‌ها و شرایط تجاری است. همچنین، باید نیازهای مصرف کنندگان و الزامات قانونی و مقررات وارداتی را بررسی کنید.
  4. انتخاب تامین کننده مناسب: انتخاب تامین کننده اصلی برای واردات عمده از چین بسیار مهم است. باید تامین کننده‌ای با تجربه، قابلیت تولید بالا، کیفیت محصولات، قیمت مناسب، توانایی ارائه خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان قبلی را انتخاب کنید.
  5. بررسی کیفیت و بازرسی کالا: قبل از واردات کالا، باید کیفیت آن را بررسی کنید. می‌توانید نمونه‌ها را دریافت کنید و آن‌ها را برای آزمایش به آزمایشگاه مناسب ارسال کنید. همچنین، می‌توانید بازرسی تولید کننده را در نظر بگیرید تا از کیفیت و استانداردهای لازم اطمینان حاصل کنید.نکاتی که به شما ذکر کردیم تنها بخشی از مواردی است که برای واردات کالا از چین باید در نظر گرفته شوند. همچنین، در حین فرایند واردات، همواره به تغییرات قوانین و مقررات مربوطه و تحولات بازار دقت کنید و به روز باشید.
واردات از چین

واردات از چین

نقاط قوت و مزایای واردات عمده از چین

یکی از مزایای واردات کالا از چین، هزینه پایین تولید و هزینه کمتر نهاده‌ها است. چین به دلیل داشتن نیروی کار ارزان و زیرساخت‌های قوی، می‌تواند محصولاتی را با قیمتی رقابتی تولید کند. این موضوع به کشورهای دیگر این امکان را می‌دهد تا با واردات از چین، هزینه تولید خود را کاهش دهند و در نتیجه قیمت محصولات خود را کاهش دهند. این برای مصرف کنندگان نیز مزیتی است، زیرا می‌توانند به محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنند.

واردات از چین

کشور چین با توجه به دارا بودن یک پنجم جمعیت جهان و سیاست های دقیق و بلند مدت در خصوص تولید محصولات و رقابت با دیگر کشورها فعال در تمامی حوزه های تولید توانسته سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد و خود را به عنوان بزرگترین شریک تجاری جمهوری اسلامی ایران تثبیت کند.

اما تجار ایرانی در این فرایند بازرگانی شاهد مشکلات و کاستی هایی هستند که در شرایط فعلی کشور ایران تشدید نیز گشته که به مواردی چون عدم تسلط به زبان بین الملل در اکثر مناطق کشور چین، افزایش هزینه سفر به این کشور از بابت انتخاب حضوری کالا، مشکلات خدمات پرداخت ارز و عدم شناخت کافی از کیفیت کالا و اصالت کمپانی ارائه دهنده خدمات.

(همچنین میتوانید در مقاله جدید ما در چینیران فاصله ایران تا چین را ببینید.)

واردات از چین

نحوه واردات عمده از چین

 واردات مستقیم کالا از چین همچنین چالش‌هایی را نیز به همراه دارد. این شامل مسائلی مانند کیفیت محصولات، نقض حقوق مالکیت فکری، مشکلات حمل و نقل، و مسائل مربوط به مقررات و تجارت بین المللی و مشکلات مربوط به مسیر های گمرک است. برای مواجهه با این چالش‌ها، لازم است که کسب و کارها و مصرف کنندگان دقت و مراقبت کافی را در انتخاب تامین کنندگان و محصولات داشته باشند و با مقررات و قوانین مربوطه آشنا باشند.

واردات کالا واژه شناخته شده ای برای تمام اعضا جامعه است و شاید بتوان گفت هر شخص تا کنون یک بار به فکر واردات کالا افتاده باشد و اولین مقصد برای واردات کالا از چین است. واردات کالا شامل چند مرحله است که قصد داریم به طور خلاصه و مفید به توضیح این موارد بپردازیم:

واردات از چین

۱. شناسایی کالا و  تامین کننده کالا

انتخاب کالا یکی از مهمترین موارد در بحث واردات عمده از چین است که تا حد زیادی تضمین کننده سود شما در واردات است و یافتن یک فروشنده شناخته شده و مطمئن و شناخت کافی نسبت به محصول مد نظر یکی از موارد حیاتی در این امر است.

هنگام واردات عمده از چین در ابتدا باید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از برسی دقیق نسبت به واردات آن اقدام کنید. سپس باید یک تامین کننده یا تولیدکننده مناسب شناسایی کنید که این کار با توجه به گستردگی بازار چین به تنهایی برای اکثر افراد کار بسیار دشوار خواهد بود. به همین سبب پیدا کردن تولیدکننده باید به واسطه یک شرکت بازرگانی که کارشناسان آن با زبان چینی مسلط هستند؛ انجام شود.

واردات از چین

بررسی اعتبار تامین کننده

بعد انتخاب کالا برای واردات از چین برای جلوگیری از کلاه برداری ماهیت و اعتبار فروشنده چینی باید چک شود. به همین دلیل شرکت چینیران با داشتن دفاتر فعال در شهر های مختلف چین و با استفاده از کارشناسان مسلط به زبان چینی با تامین‌کننده کالا تماس گرفته و با توجه به برخی معیارها، سوابق و مدارک معتبر ماهیت آن شرکت تایید می شود. پس از تایید اصالت کمپانی مراحل انتخاب و ثبت سفارش انجام می شود.

تماس با ما

واردات از چین

۲. پرداخت هزینه کالا در واردات عمده از چین

پرداخت هزینه کالا از ایران به چین و یا هرجایی در جهان با توجه به تحریم های بین المللی بر سیستم بانکی ایران سالهاست که دچار مشکلات و چالش های فراوانی است.

از انجایی که تجارت هیچ گاه قابل توقف نیست همیشه راه هایی برای پرداخت وجه وجود دارد. در کشور برای انتقال وجه کالا چند روش قابل انجام است:

  • تامین ارز از سامانه نیما
  • تامین ارز از محل ارز شخص
  • تامین ارز از محل صادرات خود
  • تامین ارز از محل صادرات دیگران

واردات از چین

واردات کالا از چین

۳. انتخاب روش حمل و نقل کالا برای واردات عمده از چین

حمل و نقل کالا در واردات عمده از چین یکی از اصلی ترین موارد در واردات کالاست و داشتن اطلاعات در زمینه حمل و نقل و شرایط و مراحل آن امری حیاتی برای واردات از چین است. معمولا اولین نکته ای که در حمل و نقل کالا به نظر شما میرسد ارتباط با یک شرکت حمل و نقل و دریافت قیمت حمل کالاست اما پیش ازآن نیاز است شما مواردی را بدانید تا بتوانید بهترین و روش را برای حمل و نقل کالای خود را در ذهن خود ترسیم کنید.

حمل و نقل کالا از چین به ایران با 2 روش دریایی و هوایی امکان پذیر است. که متداول ترین روش حمل به صورت دریایی است. هر چند نوع کالا و ارزش آن در انتخاب روش حمل کالا تاثیرگذار است. در ادامه تفاوت های حمل هوایی و دریایی مورد بررسی قرار می گیرد:

واردات از چین

واردات عمده از چین به ایران به صورت هوایی

حمل بار هوایی از چین به ایران از 4 فرودگاه اصلی چین شامل: فرودگاه شانگهای، فرودگاه پکن و فرودگاه شنزن و گوانجو امکان پذیر است و با توجه به شرایط کنونی و مشکلات ویروس کرونا در هر هفته یک الی دو پرواز به مقصد فرودگاه امام خمینی در تهران صورت می پذیرد. تمامی هواپیماها که از مقصد چین به ایران حرکت می کنند هواپیمای مسافری است.

مزایا و معایب حمل هوایی

نقطه قوت حمل با هواپیمای مسافربری نسبت به هواپیمای باربری سرعت بیشتر و زمان کمتر برای رسیدن به مقصد است. ولی هواپیمای مسافری به دلیل عدم امکان بارگیری کالای حجیم امکان حمل کالاهایی با ارتفاع بیش از یک و نیم متر را ندارد. از طرفی دیگر سرعت ارسال کالا به صورت هوایی نسبت به دریایی بیشتر است.

مدت زمان حمل هوایی از چین

در روش حمل هوایی میانگین مدت زمان ارسال بار از چین در خوشبینانه ترین حالت 4 روز و در بدبینانه ترین حالت 10 روز است. بنابراین ارسال بار هوایی از نظر صرفه جویی در زمان به صرفه تر است. همچنین خدمات حمل بار هوایی یکی از ایمن‌ترین خدمات برای حمل و نقل به ایران است. اما با توجه به این که هزینه حمل هوایی از چین نسبت به حمل دریایی گران تر است باید به صرفه ترین روش حمل را انتخاب کنیم.

برای استعلام  هزینه حمل هوایی از چین روی لینک مقابل کلیک کنید

واردات از چین

واردات از چین

حمل بار دریایی از چین به ایران

هرچند به دلیل شیوع ویروس کرونا و برهم خوردن توازن تعداد کانتینر در شرق و غرب دنیا قیمت کانتینر نسبت به سال های گذشته 2نیم تا 3 برابر گردیده است ولی همچنان حمل بار دریایی از مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل است. امکان حمل بار به صورت دریایی هم به صورت FCL (کانتینر کامل) و LCL (خرده بار دریایی) و یا گروپاژ به مقصد ایران امکان پذیر است.

برای حمل بار دریایی میتوان از شرکت های حمل خارجی و یا کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

واردات از چین

واردات از چین

مزایا و معایب استفاده از کشتیرانی خارجی

استفاده از خط کشتیرانی خارجی برای حمل بار دریایی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایا
  1. امکان دریافت زمان دقیق حرکت کشتی
  2. زمان کمتر رسیدن به مقصد
  3. امکان بارگیری در تمامی بنادر کشور چین
معایب
  1. قیمت حمل بالاتر نسبت به کشتیرانی جمهوری اسلامی
  2. دریافت هزینه های بندری و دموراژ (هزینه دیرکرد تحویل کانتیر) بیشتر نسبت به کشتیرانی جمهوری اسلامی

برای استعلام نرخ کانتینر و حمل دریایی از چین روی لینک مقابل کلیک کنید.

واردات از چین

مزایا و معایب استفاده از کشتیرانی جمهوری اسلامی

استفاده از خط کشتیرانی جمهوری اسلامی برای حمل بار دریایی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایا
  1. قیمت حمل پایین تر نسبت به کشتیرانی های خارجی
  2. دریافت هزینه های بندری و دموراژ (هزینه دیرکرد تحویل کانتیر) کمتر نسبت به کشتیرانی خارجی
معایب
  1. زمان بیشتر رسیدن به مقصد
  2. عدم امکان دریافت زمان دقیق حرکت کشتی
  3. عدم امکان بارگیری در تمامی بنادر کشور چین
واردات از چین

واردات از چین

موارد مهم که هنگام واردات عمده از چین باید به آن توجه کنید.

واردات عمده از چین برای بسیاری از کسب و کارها و مشاغل فرصتی مناسب برای تامین کالا و مواد اولیه است. در زیر، موارد مهم هنگام واردات عمده از چین را در چند مرحله توضیح خواهم داد:

تحقیقات دقیقی درباره بازار و محصول مورد نظر خود در چین انجام دهید. اطلاعاتی مانند تقاضا، رقبا، توان رقابتی، قیمت‌ها و کیفیت محصولات را بررسی کنید.

تعدادی از تامین کنندگان محتمل را شناسایی کنید و با آنها تماس بگیرید. اطلاعاتی مانند قیمت، شرایط پرداخت، قابلیت تولید و استانداردهای کیفیت را از آنها دریافت کنید.

برای تضمین حقوق و عدالت در تعاملات تجاری، قرارداد تجاری کامل و مشروطیت‌های لازم را با تامین کننده خود امضا کنید. در قرارداد، مواردی مانند قیمت، شرایط تحویل، تعهدات کیفیت و تضمینات مربوطه باید مشخص شوند.

روش‌های پرداخت مانند تراشه بانکی، انتقال وجه و اعتبارات اسنادی را بررسی کنید. همچنین، مسائل مربوط به ارزشگذاری و تبادل ارز را با تامین کننده خود بررسی کنید.

واردات عمده از چین

واردات عمده از چین

اطلاعات لازم درباره مقررات و رویه‌های گمرکی برای واردات از چین را به دست آورید. این شامل محدودیت‌های وارداتی، مجوزها و گواهینامه‌های لازم و رعایت الزامات گمرکی است.

اظهارنامه و مدارک مورد نیاز را جهت واردات تهیه و ارسال کنید. این شامل اظهارنامه ورود کالا، فاکتورهای تجاری، مستندات بیمه و سایر مدارک مورد نیاز است.

روش حمل و نقل مورد نظر خود (هوایی، زمینی، دریایی و ریلی) را تعیین کنید و تنظیمات حمل و نقل را با تامین کننده خود مشخص کنید.

از مسئولیت‌های بیمه حمل و نقل آگاه شوید و اطمینان حاصل کنید که کالا در طول حمل و نقل بیمه شده است.

برای رصد و پیگیری محصولات، با تامین کننده خود در ارتباط باشید و بررسی کنید که محموله شما به موقع و به شکل مطلوب تحویل داده می‌شود.

در صورت بروز اختلافات یا مشکلات در رابطه با واردات، با تامین کننده خود تماس بگیرید و سعی کنید این اختلافات را به صورت دوستانه و منطقی حل کنید.

در هنگام واردات عمده از چین، همیشه به مقررات و قوانین مربوط به واردات در کشور مقصد خود توجه کنید و با مشاوران حقوقی و گمرکی مجرب مشورت کنید. همچنین، در انتخاب تامین کنندگان مطمئن و قابل اعتماد در چین، دقت کنید تا بهترین تجربه و نتیجه را در واردات خود به دست آورید.

حمل و نقل از چین

حمل و نقل از چین

عوامل موثر بر هزینه واردات عمده از چین

واردات عمده از چین هزینه‌های مختلفی را دربر می‌گیرد که می‌توانند بر قیمت نهایی کالاها و مواد اولیه تأثیر بگذارند. در زیر، عوامل موثر بر هزینه واردات از چین را بررسی می‌کنیم:

قیمت محصول خریداری شده از تامین کننده چین بر هزینه واردات تأثیر مستقیم دارد. هرچه قیمت محصول بالاتر باشد، هزینه واردات نیز افزایش می‌یابد.

در مذاکرات با تامین کننده چین، می‌توانید تخفیف‌های خاصی برای خرید بالا یا شرایط پرداخت بهتر را مذاکره کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه واردات را کاهش دهید.

هزینه حمل و نقل کانتینرها از چین تا مقصد نهایی شما تأثیر زیادی در هزینه واردات دارد. این هزینه به عواملی مانند نوع حمل و نقل (هوایی، زمینی، دریایی، ریلی)، فاصله جغرافیایی، ابعاد و وزن کانتینر و قوانین مربوط به حمل و نقل بستگی دارد.

بیمه حمل و نقل نیز یک هزینه مهم در واردات است. در صورت نیاز، برای بیمه کردن محموله خود در طول حمل و نقل، هزینه مربوطه را در نظر بگیرید.

هزینه‌های مربوط به گمرک و عوارض ورودی نیز در هزینه واردات عمده از چین تأثیر دارند. این شامل مالیات و عوارض ورودی، هزینه‌های ترخیص گمرکی و سایر هزینه‌های مربوط به ترازوی گمرکی است. هزینه‌های گمرکی بسته به نوع کالا و قوانین گمرکی متفاوت است.

واردات عمده از چین

واردات عمده از چین

برای ترجمه مدارک مورد نیاز برای واردات، مانند قرارداد، فاکتورهای تجاری و گواهینامه‌ها، هزینه‌های ترجمه را در نظر بگیرید.

در صورت نیاز به گواهینامه‌ها و استانداردهای خاص برای واردات، هزینه‌های صدور و تهیه مدارک مربوطه را در نظر بگیرید.

تغییرات در نرخ ارز ممکن است تأثیر زیادی بر هزینه واردات داشته باشد. اگر نرخ ارز کشور خود نسبت به ارز چین تغییر کند، هزینه واردات نیز ممکن است تغییر کند.

در صورتی که برای پرداخت به تامین کننده چین از ارز متفاوت استفاده می‌کنید، هزینه تبادل ارز نیز باید در نظر گرفته شود.

هزینه تحقیقات بازاریابی و حقوقی: هزینه‌های مربوط به تحقیقات بازاریابی و مشاوره حقوقی و گمرکی را نیز در نظر بگیرید.

در صورت نیاز به تجهیزات خاصی برای حمل و نقل و انبارداری محصولات، هزینه‌های مربوطه را در نظر بگیرید.

در هر مورد، هزینه‌ها ممکن است بسته به شرایط بازار و عوامل دیگر متفاوت باشد. در هنگام واردات از چین، همیشه به توافقات و قوانین مربوطه توجه کنید و با مشاوران مربوطه در زمینه گمرک، حقوقی و مالی همکاری کنید.

واردات از چین

واردات از چین

شرکت واردات عمده از چین

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران (بازرگانی اسپاد راه شرق) با اتکاء بر کادر مجرب و با سابقه در انجام معاملات بین المللی و آشنایی کامل به زبان چینی و واردات عمده از چین  و با ارائه بهترین تولیدکنندگان و محصولات و بررسی سوابق کاری آن شرکت با بهره گیری از منابع اطلاعاتی قوی در تسهیل این روند به شما یاری میرسانند تا با خاطری آسوده بدون نیاز به سفر به این کشور از تجارتی پر سود بهره مند گردید.

فقط کافیست برای اطلاع از شرایط همکاری، قیمت کانتینر، مشاوره واردات عمده از چین شماره 62999697-021 تماس حاصل فرمائید.

واردات عمده از چین

کالاهای ممنوعه برای واردات عمده از چین

بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، واردات عمده از چین برای برخی از کالاها و یا صادرات آنها ممنوع است. در ادامه لیستی از کالاهای های ممنوعه برای واردات را مشاهده خواهیم کرد:

  • مشروبات الکلی
  • وسایل مربوط به قمار
  • سلاح، مهمات و کالاهای انفجاری
  • مواد مخدر
  • لوازم آرایشی
  • و یا هر کالایی که در کشور بومی سازی گردیده است

واردات از چین

واردات از چین

هزینه واردات کالا از چین

عوامل زیادی در هزینه های واردات از چین تاثیر گذارند که بر اساس ماهیت کالا، روش حمل و نقل، در ادامه این هزینه ها را برایتان لیست کرده ایم.

  • هزینه انتخاب و پرداخت کالا برای واردات عمده از چین
  • هزینه ثبت سفارش و تخصیص ارز
  • هزینه خدمات حمل و نقل کالا برای واردات عمده از چین
  • هزینه انبارداری برای واردات از چین
  • هزینه ترخیص کالا در گمرک به عنوان مثال ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی
  • هزینه بیمه باربریواردات از چین

دیگر هزینه های گمرکی

  • خدمات بندری
  • نمونه برداری
  • استاندارد
  • بارگیری و تخلیه
  • عوارض وزارت راه و شهرداری

از دیگر موارد پرداختی در گمرک می توان به 4% پرداختی علی الحساب دارایی و 9% ارزش افزوده و یا سهم دیگر ارگان ها مانند: هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

واردات از جین

سخن پایانی

در نهایت، واردات عمده از چین به دلیل هزینه کم و تنوع محصولات، برای بسیاری از کشورها فرصتی است که نه تنها به کسب و کارها کمک می‌کند بلکه به مصرف کنندگان نیز امکان دسترسی به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را می‌دهد. با این حال، باید به چالش‌های مربوطه نیز توجه کرد و با دقت و اطلاعات کافی، بهترین انتخاب را برای واردات عمده از چین داشت. همچنین میتوانید برای مشاهده قوانین واردات پست اینکوترمز را مطالعه کنید.

سایر مطالب مرتبط :

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

یک فکر در مورد “واردات عمده از چین

  1. سعید واعظی گفت:

    ببخشین خودتون خرید کالا رو انجام میدین؟

    1. chinatejarat1 گفت:

      سلام جناب واعظی عزیز. بسته به ماهیت کالا و تخصصی بودن کالا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 62999697تماس بگیرید.

  2. اویسی گفت:

    تفاوت زمانی حمل دریایی و هوایی به چه صورته؟

    1. chinatejarat1 گفت:

      سلام جناب اویسی عزیز. حمل هوایی از زمان رزرو پرواز تا رسیدن به مقصد بین 3 تا 5 روز، ولی زمان رزرو کانتینر تا زمان ارسال به مقصد بین 35 تا 45 روز می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 62999697 تماس بگیرید.

  3. ناشناس گفت:

    کدوم کالاهای چین در حال حاضر وارداتش به ایران ممنوعه؟ از چه سایتی میشه متوجه شد؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      به طور کلی میشه گفت کالا هایی که در ایران تولید میشوند و یا کالاهایی که لوکس حساب میشن و به دلیل شرایط کشور ارز زیادی برای واردات انها صرف میشه.
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  4. سعید منفرد گفت:

    سلام، برا واردات لوازم جانبی موبایل حدود 50 کیلو (کابل، کلگی شارژر، گلس و بک کاور) حداقل سرمایه ای که نیازه چقدره؟ هزینه حمل و ترخیصش هم بگید. ممنون از راهنمایی تون

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      امکان حمل بار زیر 100 کیلو نداریم. و بطور دقیق نمیشه گفت هزینه خرید ۵۰ کیلو بار چقدر میشه. چون قیمت خیلی از اجناس با هم مختلفه. مثلا شارژر و کابل، ۵ یوان داریم ۵۰ یوان داریم ۱۰۰ یوان هم داریم….
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  5. ابراهیم زاهدی گفت:

    سلام وقت بخیر واردات از چین بدون گمرک امکان پذیره؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز وقت بخیر
      خیر تمام کالاهای ورودی به گمرک باید از گمرک عبور کند و حقوق ورودی آن پرداخت گردد.
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  6. ایمان مرتضوی گفت:

    واردات از چین بدون کارت بازرگانی هم انجام میدید؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله امکان پذیره با استفاده از کارت بازرگانی شرکت.
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  7. عماد مطلبی گفت:

    سلام وقت بخیر. برای واردات کالا شما منبع يابي هم انجام ميدين؟

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله . این مجموعه با در اختیار داشتن تیم مجرب که مسلط به زبان چینی هستن خدمات استعلام قیمت ، ارزیابی و… رو انجام میدن.
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  8. اکبر غلامی گفت:

    من میتونم عکس کالایی رو که میخوام براتون بفرستم و شما برام توی تائوبائو پیداش کنین و بهم قیمت بدین؟!

    1. کارشناس چینیران گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله . با دادن مشخصات کالای مورد نظر ، خدمات استعلام بهترین قیمت ، خرید و پرداخت انجام میشه.
      برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

      1. ناشناس گفت:

        سلام ببخشید خرید انجام میدید

        1. کارشناس چینیران گفت:

          سلام دوست عزیز بله
          برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02162999697 تماس گرفته و یا شماره خود را در همین بخش برای ما ارسال کنید تا کارشناس مجموعه با شما تماس بگیرد.

  9. علی رفیعی گفت:

    سلام شما چه کالاهایی رو پیشنهاد میکنید بهمون تا از چین وارد کنیم؟

    1. farjoodi گفت:

      سلام آقای رفیعی عزیز. لیست بهترین کالا برای واردات از چین رو میتونید از صفحه مورد نظر ببینید یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  10. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم کدوم کالاها سود بیشتری داره برای واردات؟

    1. farjoodi گفت:

      سلام محسن عزیز در مقاله جدید که منتشر کردیم میتونید مناسب ترین و بهترین کالا برای واردات از چین رو ببینید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      02162999697

  11. ali گفت:

    سلام وقت بخیر تعدادی محصول از چین برای واردات میخواستم بیارم ایران مراحل کار به چه صورت هستش و اینکه هزینه حمل چقدر
    میشه؟ ممنون

    1. farjoodi گفت:

      سلام علی عزیز ، لطفا با کارشناسان واردات از چین چینیران تماس بگیرید تا همکارا اطلاعات کافی رو در اختیارتان قرار دهند.02162999697

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟