خدمات ما

حمل بار از دبی

اشتراک گذاری:

بسیاری از وارد کنندگان با توجه به سهولت حمل کالا به صورت هوایی و دریایی از چین ، کالای خود را به مقصد دبی و شارجه حمل می کنند. شرکت چینیران با داشتن سرویس منظم خرده بار به شارجه و ترخیص و تحویل کالا در دبی و شارجه و همچنین حمل کالا و ترخیص در دبی به صورت هوایی این امکان را فراهم کرده است تا کلیه کالاهای مورد نیاز شما را در انبار چین و از تولید کننده تحویل گرفته و پس از انجام خدمات حمل و ترخیص به صورت مرتب به نماینده شما در دبی و یا شارجه تحویل نماید.

همچنین با توجه به حمل کالا از شارجه به بنادر جنوبی ایران همچون بندر عسلویه، بندر دیلم، بندر گناوه، بندر دیر و غیره این امکان دارد تا کالا را به صورت دریایی و منظم از دبی به هر کدام از گمرکات جنوبی کشور حمل نماید. در این راستا می توانید پس از سفارش کالا در چین و انتخاب نوع حمل بسته به اینکه هوایی و یا دریایی باشد کالارا ظرف مدت 7 الی 30 روز در شارجه تحویل نمایید.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران ( اسپاد راه شرق ) بیش از یک دهه است که در زمینه خرید کالا ، تجمیع و انبارداری ، واردات ، حمل و ترخیص کالا فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین قوانین گمرکی و استعلام قیمت با بهترین نرخ ارز، با کارشناسان چینیران از طریق شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

سایر خدمات چینیران

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟