خدمات ما

انجام امور ترخیص از گمرک مقصد

اشتراک گذاری:

امور ترخیص از گمرک مقصد

انجام امور ترخیص از گمرک مقصد در ایران دارای پیچیدگی های خاص و قوانین پیچده‌ ایست که هر روز دست خوش تغییر و به روز رسانی است. بعضاً اشخاص و شرکت های مختلف که دست به واردات کالا میزنند با این تغییرات و مشکلات دست به گریبانند. اولین نکته در خصوص انجام ترخیص کالا از گمرک به قبل از مراحل خرید و حمل کالا مربوط است و شامل ثبت سفارش و بحث انتقال ارز است.

شرکت چینیران جهت سهولت در امر واردات کالا و صرفه جویی در زمان و هزینه شما مشتریان گرامی و با در نظر گرفتن آخرین تغییرات و به روز رسانی‌ها سامانه جامع ثبت سفارش و تعرفه‌های گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام به ترخیص کالا با کارت بازرگانی صاحب کالا می نماید. در این فرایند تمامی هزینه‌ها به صورت شفاف در اختیارتان قرار میگیرد و میتوانید در کلیه مراحل نظاره گر روند پیشبرد کار ترخیص کالا باشید.

پیشنهاد ویژه >>>>> حواله یوان چین با بهترین نرخ

 ترخیص از گمرک

ترخیص از گمرک ممکنست امری همراه با استرس برای تجار باشد. ولی جای هیچ نگرانی نیست چراکه چینیران امور ترخیص از گمرک در شهرهای مختلفی مانند: بندرعباس، خرمشهر، بوشهر، قشم، کیش، چابهار و… به راحتی و با کارت بازرگانی صاحب کالا انجام میدهد.

همچنین انجام کلیه خدمات ثبت سفارش در سامانه جامع ثبت سفارش، انجام امور تخصیص ارز در سامانه نیما، معرفی صادر کنندگان جهت دریافت ارز حاصل از صادرات جهت سرعت بخشیدن به روند ثبت سفارش، انتقال ارز و ترخیص کالا از چین به ایران  و ترخیص کالا از گمرک از دیگر خدماتی است که شرکت چینیران در اختیار شما قرار میدهد.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی چینیران ( اسپاد راه شرق ) بیش از یک دهه است که در زمینه خرید کالا ، تجمیع و انبارداری ، واردات ، حمل و ترخیص کالا فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین قوانین گمرکی و استعلام قیمت با بهترین نرخ ارز، با کارشناسان چینیران از طریق شماره ۶۲۹۹۹۶۹۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

*دیگر خدمات شرکت چینیران*

واردات کالا از چین

مقالات و اخبار کاربردی

مطالب کاربردی

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به ایران

حمل دریایی از چین به ایران و امارات حمل دریایی از چین یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجارت جهانی است. چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای...

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
نیاز به راهنمایی دارید؟